Österreich covers canceled TV broadcast

Free daily Österreich made a very painful mistake on Sunday. On the frontpage it covered the Saturday TV broadcast of “Wetten dass…?”, a German language edition of the popular TV show “You Bet!”

It wrote about the successful performance  of Robbie Williams and Take That. The problem was that one of the contesters had an accident (YouTube) while taking part in a bet – after the accident the broadcast was stopped. The audience didn’t see Robbie Williams or Take That…. but the paper still had it on the frontpage… (Politblogger via Persoenlich).

img348197

Comments are closed.